Pagrindinis verslui Tuckeris Carlsonas pradeda transliuoti

Tuckeris Carlsonas pradeda transliuoti

Kokį Filmą Pamatyti?
 
  Respublikonų partijos kandidatas į prezidentus Vivekas Ramaswamy ir buvęs „Fox News“ televizijos veikėjas Tuckeris Carlsonas
Tuckeris Carlsonas pradeda transliacijos paslaugą. Carlsonas (L) kalbina Respublikonų partijos kandidatą į prezidentus Vivek Ramaswamy (R). Scottas Olsonas / Getty Images

Tuckeris Carlsonas patenka į srautinio perdavimo pasaulį. Kaip rašo „Wall Street Journal“, buv FOX Pradėtas naujienų vedėjas savo srautinio perdavimo paslaugą šiandien (gruodžio 11 d.). Tucker Carlson Network (TCN) kainuoja 9 USD per mėnesį ir iki savaitės vidurio surengs penkias laidas.



Po to, kai balandį jis buvo pašalintas iš „Fox News“, konservatorių komentatorius nustatė naujų būdų patraukti pagrindinį dėmesį . Didžiausias jo pasirodymas buvo 2020 m. spalį, prieš pat prezidento rinkimus Tuckeris Carlsonas šįvakar buvo žiūrimiausia laida per laidą, tą mėnesį žiūrėjo 5,36 mln. Po to, kai buvo atleistas, jis pradėjo naują laidą X, anksčiau buvusioje „Twitter“, o vėliau susivienijo su konservatorių politikos patarėjas Neilas Patelis įkurti žiniasklaidos įmonę. Jiedu įkūrė konservatorių naujienų kompaniją, „Daily Caller“, 2010 m., kurį Carlsonas paliko 2020 m., o Patelis liko prie vairo.








Carlsonas nėra pirmasis iš savo „Fox“ bendraamžių, įkūręs savo žiniasklaidos įmonę. Buvę laidų vedėjai Megyn Kelly ir Billas O'Reilly taip pat išėjo savarankiškai, nepriklausomai nuo „Fox“. Megyn Kelly Show yra podcast'as, kurį rengia Sirius XM. Jos „YouTube“ kanalą prenumeruoja 1,5 mln. O'Reilly skaitmeninė kompanija ir šou Jokių Spin naujienų siūlo aukščiausios kokybės 6,95 USD prenumeratą per mėnesį.



Remiantis pirmine ataskaita, TCN laidos skirsis nuo interviu iki trumpo turinio ir monologų. Carlsonas taip pat pradės podcast'ą pavadinimu T jis Tucker Carlson podcast , pranešama, kad ją remia ta pati reklamos kompanija kaip ir Kelly ir O’Reilly įmonės „Red Sea Ventures“. Jis taip pat ketina šiandien pasikalbėti su Carlsonu ir papasakoti daugiau apie jo transliacijos paslaugą.

Būdamas „Fox“ Carlsonas apklausė daug ginčytinų veikėjų, įskaitant Ye, reperį, anksčiau žinomą Kanye Westo vardu, ir Eloną Muską, kurio platforma X vedė Carlsono laidą, kai jis paliko „Fox“.






Pradėjęs laidą per X, Carlsono interviu temos buvo įvairios – nuo ​​buvusio prezidento Donaldo Trumpo iki reperio Ice Cube. Sunku nustatyti, kiek peržiūrų sulaukė jo programos X, žiūrint įrašus po to, kai Elonas Muskas pašalino vaizdo įrašų peržiūrų skaičių, tačiau NBC News ataskaitoje rasta duomenų, kad pirmoji Carlsono serija apie X buvo peržiūrėta 26 milijonus kartų . Carlsono interviu su Donaldu Trumpu buvo peržiūrėta 14,8 mln kartų, pasak Mashable. Carlsono interviu su Andrew Tate'u, interneto influenceriu, kaltinamu prekyba žmonėmis, yra vienas prieštaringiausių jo. Jo populiarumas ir didelis žiūrovų skaičius dažnai sulaukia kritikų susirūpinimo, nes jis naudojasi savo platforma, kad palaikytų viešus asmenis, kaltinamus seksualine prievarta, prekyba žmonėmis ir misoginija, pavyzdžiui, Tate'ą ir Russellus Brandus.



Be laidos svečių, Carlsono žinučių siuntimas ir asmeninės pažiūros, kurios dažnai remiasi rasistine, misoginistiška retorika ir sąmokslo teorijomis, yra didelė jo, kaip transliuotojo, tapatybės dalis. Jis buvo vienas iš visuomenės veikėjų, palaikiusių sąmokslą, kad prezidentas Joe Bidenas pavogė paskutinius rinkimus iš Trumpo, jis pasisakė prieš juodaodžių gyvenimų svarbą, reiškė rasistinius ir ksenofobiškus komentarus prieš tokius žmones kaip rep. Ilhanas Omaras ir neigė, kad klimato kaita egzistuoja.

Straipsniai, Kurie Jums Gali Patikti :